ჰარუკი მურაკამი წერდა…
„მთელი რეკლამის სამყაროს ფლობა იმას ნიშნავს, რომ პრესისთვის, ტელევიზიისა და რადიოსთვის ყელში გქონდეს ხელი წაჭერილი. ვერც ერთი გამომცემლობა, ვერც ერთი საეთერო არხი საერთოდ ვერ იარსებებს რეკლამის გარეშე. ეს იგივეა, რაც აკვარიუმი – თევზის გარეშე. ინფორმაციის ოთხმოცდათხუთმეტ პროცენტამდე, რომელსაც ყოველდღიურად აღიქვამენ შენი თვალები და ყურები, წინასწარ არის ვიღაცის სურვილით შერჩეული და იმავე ვიღაცის ჯიბიდან დაფინანსებული!” – (ავტორი გენია.ჯი)